דף הבית » שדרוג חלון ממד

שדרוג חלון ממד

שדרוג חלון ממד
שדרוג חלון ממ"ד
Erez NativErez Nativ
08:06 27 Nov 22
לב, סופר מקצועי פתר בעיה עם חלון הממד על סמך שלוש תמונות ששלחתי לו בווטסאפ באדיבות ובמהירות.לב תודה על העזרה והשירות בהחלט נשתמע בהמשך
Yury DyninYury Dynin
14:07 13 Oct 22
שירות מעולה, מקצועי ובמחיר הוגן. מומלץ בחום. הגיעו בזמן, תיקון לחלון ממ"ד בוצע באופן מקצועי ומהיר. מחיר ניתן דרך וואטסאפ לאחר שליחת תמונות.
אהוד שמאיאהוד שמאי
14:17 12 Oct 22
מקצוען. זריז. מחיר סביר
איתי איתיאיתי איתי
11:34 31 Mar 22
בחור מקסים. שירות אדיב ומקצועי. ביצע את התיקון בצורה מצוינת. מחיר הוגן ושירות מצוין.
js_loader
שדרוג חלון ממד

חלון ממד דריי קיף

ניסיון רב
מחירים תחרותיים
אחריות על כל עבודה

משדרגים את החלון בממד שלכם

חלון אטום גזים אשר מיוצר משני דגמים שההבדל ביניהם מתבטא בפתיחה רגילה מצד שמאל או מצד ימין וחלון דריי קיפ, שפתיחתו היא מלמעלה וכלפי מטה. חלונות הדריי קיפ נחשבים לאיכותיים

במיוחד ובמרבית חדרי הממד במדינת ישראל מעדיפים הלקוחות להתקין את החלונות הללו. חלון ממ"ד דריי קיפ למעשה חוסכת במקום (מרבית חדרי הממד הם חדרים קטנים בבית)

ובנוסף חלון ממ"ד דריי קיפ הוא פתרון בטיחותי ומומלץ למשפחות בהן ילדים קטנים. מגוון רחב של עסקים ואנשי מקצוע שונים מציעים מכירה והתקנה של חלון ממ"ד דריי קיפ.

למעשה, חדרי הממד עשויים להציל חיים בעת הצורך ולכן, התקנת חלון הממד ובניית חדר הממד צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומקצועיים במיוחד.

בכל הקשור לחדרי הממד עליכם להקפיד ולוודא תמיד כי אנשי המקצוע עמם אתם עובדים פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף ומוסמכים לעבודה בחדרי ממד ובטיחות.

לפני שאתם רוכשים את חלון הממד עליכם לוודא כי החלון שאתם רוכשים בעל תו תקן כנדרש אשר עומד בכל הדרישות של פיקוד העורף.

מכיוון וקיימים סוגי שונים של חלונות ממד דריי קיפ, לפני קנייתכם והתקנת החלונות השונים וודאו כי ניתן לשדרג את החלונות שאתם מתקינים. סוגים שונים של חלונות לא ניתן או לא משתלם לשדרג במהלך השנים.

חלון ממד עם מנגנון דריי קיפ

נפתח בשני מצבים: פתיחת צירים ופיתחת קיף מלמעלה למטה. פתיחת ה"קיף" מאפשרת לכם לאוורר את החדר,

לא מפריעה ומקטינה את החלל שבחדר ולא מסכנת את הנמצאים בחדר. פתיחת החלון מסוג דריי קיפ לרוב נוחה יותר גם בחדרים בהם יש רהיטים שונים שחוסמים את החדר.

המושג "דריי קיפ" נובע מהשפה הגרמנית ומבטא שלושה מצבים:

  • פתוח מלמעלה.
  • פתיחה רגילה.
  • נעילה.

אנו מזמינים אתכם להתייעץ אתנו לקראת הקנייה של חלון הדריי קיפ על מנת שנוכל להציג בפניכם את הדגמים השונים ולהציע לכם מחירים משתלמים במיוחד ועבודה מקצועית. אנו מוסמכים לעבוד בחדרי ממד וכל חלונות הממד שאנו מתקינים בעלי התווית הצהובה של פיקוד העורף.

שדרוג חלון ממד מה זה אומר ?

ניתן לשדרג את חלון הממ"ד שלכם לחלון ממ"ד מסוג דריי קיפ, שמספק כמה יתרונות מול חלון הממ"ד הרגיל.

חלון ממ"ד מסוג דריי קיפ מאפשר פתיחה מימין, משמאל, וגם מלמעלה. זה חלון ממ"ד משודרג:

בטוח יותר! מאפשר אוורור של החדר!

ילדים קטנים מרבים לקבל מכות מהפינות החדות של חלון הממ"ד הכבד, ולעתים גם מבוגרים. חלון מסוג דריי קיפ מאפשר פתיחה ואוורור של החדר דרך חריץ עליון, ללא פתיחה מלאה של החלון. חלון הפתוח כך אינו מאפשר נפילה החוצה, ובטוח לחלוטין. מבנה הדריי-קיפ מאפשר אוורור של החדר בקלות, ע"י פתיחה עליונה של החלון

לא טורק! לא תופס הרבה מקום!

החלון אינו טורק בתצורה של פתיחה עילית. פתיחה מלאה של החלון דורשת הרבה מקום בתוך החדר, זה לא נוח ולעתים הריהוט בחדר מפריע. פתיחת החלון מלמעלה פותר את הבעיה הזו.

כמו כן החלון מאפשר פתיחתו מצד ימין או מצד שמאל. מה הגורמים המשפיעים על מחיר של שדרוג חלון ממד?

מחיר שדרוג חלון ממד דריי קיף מופע בעיקר מהדגם של החלון ומהמנגנון המוטמע בחלון שהותקן. ישנם מנגנוני דריי קיף גם בחלונות ממד רגילים וגם בחלונות שאינם מותאמים לחדר ממד.

בתהליך שדרוג חלון ממד המטרה היא שהמנגנון יהיה תואם למשקל של חלון הממד על מנת להבטיח את "כשירותו".

מרכיב נוסף שעשוי להשפיע על המחיר של שדרוג חלון ממד הוא מרחק ההגעה.

לא כל חלון ממד ניתן לשדרג

וישנם חלונות ממד ששדרוגם כרוכה בהתקנה חדשה או עבודה שעשויה להימשך מספר שעות. מרבית חלונות הממד

הישנים אינם ניתנים לשדרוג ולכן מומלץ לשקול להחליפם (חלק מחלונות הממד הישנים, המחיר לשדרוג חלון הממד

יצא לא משתלם ולכן מומלץ להתקין חלון ממד חדש על מנת לחסוך במחיר ולקבל מוצר איכותי וחדש). המרחב המוגן בביתכם עשוי להציל חיים, במדינה כמו שלנו, יש צורך לוודא כי המרחב המוגן מאפשר מחייה נוחה ועומד בנהלים השונים של פיקוד העורף.

בבחירת אנשי המקצוע שיערכו את העבודות השונות בממד ויתקינו את חלונות הממד, הקפידו בבחירת אנשי מקצוע מוסמכים. וודאו כי חלונות הממד בעלי התווית הצהובה שמציגה את העמידה בדרישות פיקוד העורף ומכון התקנים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה מקצועית בנוגע לחלונות הממד ולקבל מאתנו הצעת מחיר משתלמת להתקנה או שדרוג של חלון ממד. אנו מבצעים עבודות איכותיות ומתחייבים על עבודה איכותית שתחזיק לאורך שנים.

למה להזמין שדרוג חלון ממד אצלנו?

חברת "ל.נ. עולם המיגון" מתמחה בשדרוג חלון ממד לחלון דריי קף מזה 7 שנים לחברה יש ממליצים רבים שהם הלקוחות בעצמם. אנחנו מבעצים כל העבודה עם הקפדה על האיכות המנגנונים ונותנים אחראיות על כל עבודה, המקצועיות שמגיה מהניסיון של שנים בתחום החלונות ממד היא ברמה גבוה אנחנו יודעים הכל על חלונות ממד אטם גזים ושומרים על יעוד החלון הממד ומבצעים בדיקה של אטימות החלון אחרי כל עבודה.

אמינות מקצועיות אדיבות יחס אישי לכל לקוח מחירים מאוד תחרותיים! אז אם אתם רוצים לשדרג את החלון הממד שלכם ולקבל שרות ברמה גבוה ולשלם מחיר הוגן, התקשרו כבר עכשיו.

חברתנו מספקת שרותי תיקון שדרוג והתקנת חלונות ממד אטם גזים באזורים: פתח תיקווה, כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון, רמת השרון, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, תל אביב, ראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות, גדרה, ראש העין, נתניה, ירושלים,מודיעין,שוהם וכל האזור מחיפה עד אשקלון.

כן, להזמנה יש לשלוח תמונה של החלון בוואצאף או במייל, כנסו עכשיו

המחיר משתנה, יש מחירים באתר כנסו עכשיו.

לא, יש לשלוח תמונה של החלון לוואצאף או המייל שלנו, כנסו עכשיו

אנחנו מאזור המרכז, מגיעים לאזורים מרוחקים בתוספת תשלום.

שדרוג חלון ממ"ד סרטון

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
מספר הלקוחות המרוצים
0